היום בכנסת, בוועדה לביטחון לאומי, התקבלה הסכמה גורפת להגיש את הצעת חוק הנעדרים בשבוע הבא למליאה לקריאה שנייה ושלישית!!!
יש שכר לעמל.
זו הצעה שמגדירה את המעמד המשפטי של הנעדרים האזרחיים ומעניקה סיוע לבני משפחותיהם.
הגיש אותה ח״כ צביקה פוגל.
ניסחה אותה בזמנו עו״ד נעמה זר־כבוד.
והכול התחיל עם ח״כ לשעבר איל בן ראובן, המשיך עם ח״כ נירה שפק בכנסת הקודמת, וכאמור, הוגש על ידי ח״כ צביקה פוגל.
תודה לכל מי שהביאנו עד הלום.
זמנים יפים לכולנו.
משפט יפה שאמר לנו היום ח״כ צביקה פוגל בוועדה לביטחון לאומי:
״אתם לא הרוח הגבית שלי אלא העוגן״
בדבריו הוסיף ואמר כמה חשוב שיהיה בספר החוקים של מדינת ישראל חוק לנעדרים.
ועל כך אנו מודים לו מאוד.
זמנים יפים לכולנן




